Saturday, November 10, 2012

Lucky Day

7 November 2012

Entah kenapa aku rasa hari ni rasa bahagia dan gembira sangat, 
walaupun hati aku sentiasa terasa tak pernah gembira..

Aku bersyukur dengan berita dan aktiviti harini...
Terima Kasih Tuhan!

Benda-benda yang buat tersenyum sepanjang hari adalah . . .

1. Dapat call dari UnikL sebab dapat tawaran untuk aku terbang lebih jauh.. One off my dream will come true and akhirnya dapat naik flight for the first time in my life.. wehoo..

2. Sebabkan kegembiraan itu aku rasa nak reward diri dengan belikan hadiah yang dah lama aku nak beli, tapi aku tak termampu lagi, dan tak terbeli.. so harini jugak aku dapatkan.. Allhamdulillah.. 
 Novel yang dah lama nak beli.. =)

3. Diwaktu malamnya pulak pergi sambut birthday party my roommate, dinner with nasi arab.. thanks untuk birthday girl punya boyfriend sebab sponser dinner harini.. Syukur, moga dimurahkan rezeki kalian berdua..  
Nasi arab untuk 4 orang..

4. Lepas saja dinner kami terus cari 7E untuk dapatkan sebanyak yang boleh slurpee.. 
Nasib tak bawak baldi.. Sebelum keluar rumah lagi dah prepare bawak bekas besar-besar..
1 bekas besar hanya rm2.20 jee.. rugi kau kalo tak pegi serbu..
so inilah hasilnya..
Minum ramai-ramai baru meriah.. =)


5. Lepas dapat slurpee, pergi midnight movie pulak, cite James Born - Skyfall aksi habis citanyaa.. 
Itu pun kitorang pergi, sebabnye, dah dekat 2 bulan tak layan wayang.. mane taknye semua sebok dengan FYP masing-masing + mini project lagi.. so bila banyak kerja da siap.. inilah masanya..

6. Sementara nak tunggu time masok hall wayang tu.. ternampak pulak tempat game kat sebelah beli tiket tu.. Apa lagi semua serbu masok situ jap, layan game.. yang paling excitednya aku lah! lagi-lagi nampak game misen kat bawah nii.. lama gila tak excersize tangan ni.. bila dah dapat main.. memang tak sedar diri.. tapi aku agak seday sebab prestasi markah aku semakin jatuh.. sooooooo sad!  
129 ja score?

Balik rumah ja terus tumbang.. Penat sangat okeyh! 
Tapi aku rasa ia sangat berbaloi untuk hari itu..
but banyak habiskan duit jugak!
huh! 
ok takpe berusaha cari duit lagi..
okbye!


No comments:

Post a Comment