Tuesday, February 5, 2013

Aku Bekerja Mengenali Kawan Baru

Haii Assalammualaikum W.H.T semua . . 
Terasa macam lama giiillaaaa tak mengupdate ni. .
Sejak 2013 ni hadir, aku terasa diri aku sangatttt sibuk. . 
Mungkin aku mula sedar yang MASA itu sangat beharga dan penting. .
dan bagi aku sekarang MASA adalah WANG /  DUIT !
behargakan? memang sangaaattt beharga.

Dalam 2013 ni jugalah boleh dikatakan banyak aktiviti yang aku buat . .
Kalau boleh tak nak tidur. . Nak berjaga setiap masa untuk buat apa yang aku nak buat untuk hidup aku ni. .
First thing adalah kerja aku: sejak masuk kerja as a staff dekat kampus tercinta ni. Banyak benda baru yang aku dapat, ia itu international friends, Korea and France student. Ahak! akhirnya aku ada kawan mat saleh dan minah saleh, dan dan dan juga aku punya aweks korea dan oppa2 korea.. 
Yang syoknya disini, aku boleh memberanikan diri untuk berkomunikasi dengan diorang.
If cakap dengan Antoine aku hembus ja speaking (even tunggang langgang pun takpe, asal dia paham aku dan aku faham dia, that's it!). Gue lupa nak gambar dengan Antoine Pikadat tu.

Ramai student France yang datang untuk semaster kali ni..

Diorang memang sporting . .

 Macam student korean pulak, tak ramai yang datang Malayasia.. 6 orang saja. Diorang ni memang comel-comel ja, sebijik jerawat pun sesah nak nampak okeh! kulit licin bersih! after 2-3 weeks diorang dekat Malaysia ni, kemungkinan besar akan tooiiiinngggg naik sebijik 2 . . hahaaa . .
Actually bukan nak membandingkan ape, cuma nak membandingkan akan kebersihan udara, alam sekitar di Korea dan Malaysia ni saja . . Paham-paham je loh! KL ni macam mana keadaannya . .

Semasa campus tour dijalankan, fokus sungguh diorang ni degar taklimat pasal library.

Ladies from korea: Seolhye, Jiyeon, Princess and Yunjung.
ahahaa,, Princess tu yang tak boleh belah!

Korean group . . Peace yow!

Suka sangat aku bila dapat belajar dan cakap bahasa korea life dengana orang-orang korea nih . .
Bagi aku ini adalah pendedahan yang baik untuk aku dan kawan-kawan untuk lebih mesra alam dengan semua orang. . So cukuplah sampai disini dulu ya! rasanya ini aktiviti yang best sepanjang aku berprektikal, mengenali dan dikenali . . Banyak lagi aktiviti yang tengah queue untuk next entry..

 Jal Gayo! and oh rer-vwahr!


No comments:

Post a Comment