Thursday, December 13, 2012

Lapan . Disember . Dua Belas


Sesuatu yang aku memang tak sangaka dan tak harapkan berlaku.. 
tapi itulah yang berlaku..
Surprise birthday cake!

Selalunya aku buat dekat kawan-kawan aku masa dekat Univeersiti tu haaa..
ada ja mangsa-mangsa yang akan kena, and yang best tu aku lah perancangnya..
ahahhaaa..

Setiap tahun birthday aku disambut, biasa-biasa saja..
tahun lepas punya birthday pon sangat best!
Tapi untuk umur yang 23 tahun ni..
lain macam sikit,,,
harapan untuk kawan-kawan baru sambut birthday aku ni,
memang aku tak harapkan apa-apa, 
yang aku harap wish sudah laa..
seperti biasa birthday bulan 12 mana ada kawan sangat yang nak sambut birthday kita ni kan..
inikan pula nak celebrate, jauh sekali la kan..
tapi kali ni lah lain macam, rasanya..
pandai semua FA crew berlakon..
  
 masok saja storr.. tadaaa,,, Emy and Emira dah ready cake berlilin tu dah..
terjerit jugak laa kau, sebab terkezuutt,,, 
aku baru ingat nak pergi buat kepala melepak dalam stor ni haa..
sebabnya dah dapat green light dari mr. tok rehat kejap..
rupenyeeeee.. green light ada maknaa...
kalau tak pantang hilang sikit, ada ja yang mencari.. 
saba jee lahh..


 Disebabkan keterujaan itu, dan excited aku disitu..
Aku langsung takde wish apa-apa masa menghembuskan angin itu..
rasanya bagai, yang lalu biarlah berlalu.. 
yang datang aku harapkan yang terbaik untuk aku..
serious speechless!!

dalam keadaan speechless tu jugaklah aku terkinja-kinja..
macam apa lagi tah..
Kau gilaaa! tak suka benda-benda cam ni???
Suka sangat laa gilaaa...

ok, i'm going crazyyyyyyy....
   

 Terbaik!



 Thanks for the owhsome! cake FA crew..




Kami!


 Masa pembahagian..


eeemmm,, rasanya luar biasaa..

Thanks kawan! dari jauh pun sudi datang nak wish untuk birthday aku,,
terharu gila vavih lah!!


Friend: Dena, hang nak apa utuk bifday hang ni?
Aku: Aku tak nak apa-apa pun,,
Friend: Alaaa.. cakap ja la nak apa,, tapi yang aku mampu saja laa.. kalau nak barang-barang kat kLcc memang aku tak mampu laa..
Aku: Haish! Aku tak nak apa-apa pun,, betul.. tapii aku cuma nak mintak satu saja.. Aku nak mintak ang doakan aku, supaya aku dapat pergi Korea, dipermudahkan segala urusan aku, selamat pergi dan balik, semoga aku berjaya dalam hidup dan mendapat jodoh yang baik. =)
Friend:Alaa,, yang itu hari-hari pun aku doakan hang..
Aku: Alhamdulillah, amin.. semoga termakbul..


Memang aku tak mengharapkan apa-apa, yang aku mahu hanya doa dari kawan-kawan..
Insyaallah aku juga tak pernah lupa doakan kebahagiaan dan kejayaan dunia akhirat kepada sahabat-sahabat dan kepada orang-orang yang aku sayang didalam setiap solat aku.. Amin..

Happy Birtday to Me! 

No comments:

Post a Comment